Job expirat
Descrierea jobului:
Coordonarea contactelor de afaceri
Corespondenţa cu partenerii de afaceri ai organizaţiei
Comunicarea interpersonală cu persoanele implicate în realizarea contractelor
Gestionarea informaţiilor obţinute în desfăşurarea activităţii proprii şi a personalului subordonat
Executarea lucrarilor de birou cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare, scanere sau pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta;
Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email office@4cprojectconsulting.ro!
Experienta în utilizarea calculatorului : programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;
Abilitati de comunicare si de abordare interpersonala;
Flexibilitate, sociabilitate;
Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor;
Atenta la detalii;
Capacitate de analiza si sinteza;
Responsabilitate, corectitudine, seriozitate;
Atitudine proactiva.
Principalul obiect de activitate il reprezinta proiectarea amenajărilor hidroenergetice, activități de inginerie și consultanță tehnică.