Job expirat
- mentinerea unei relatii optime cu clientii si colaboratorii din Germania;
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice (in limba germana);
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- preluarea si directionarea apelurilor interne si externe;
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
- limba germana la nivel avansat (scris si vorbit);
- cunostinte bune operare PC, MS Office, navigare internet;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- capacitatea de a respecta termene limita;
- atentie catre detalii;
- placere si abilitate de a invata lucruri noi;
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- abilitati de comunicare;
- eficienta si organizare;
- corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
- gandire logica;
- initiativa;
- abilitati de lucru pe calculator si de a lucra cu documente.
Calitati personale:
- spirit organizatoric;
- implicare si daruire;
- capacitate si abilitate in lucrul cu oamenii;
- punctualitate.
Suntem un partener competent si sigur pentru o colaborare in domeniul ingrijirii de batrani in Germania si ajutor casnic pentru acestia.