Asistent marketing și comunicare

CIOS

15-09-2016 | EXPIRA LA 17-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
1.Elaborează conținutul materialelor de promovare, publicitate și informare pentru CIOS (mape de prezentare, broșuri, pliante, rapoarte anuale);
2.Participa la elaborarea strategiei de comunicare si marketing a CIOS;
3.Participa la organizarea evenimentelor CIOS;
4.Actualizează conţinutul site-lui.


CERINTE

1. Disponibilitate de timp si dorinta reala de a-l folosi pentru a invata, pentru a dobandi noi cunostințe si pentru a dezvolta noi abilitati si competente, dar si pentru a aduce o contributie reala, vizibila, pentru beneficiarii organizatiei;;
2.Cunostinte de Corel Draw / Photo Shop;
3.Cunostinte legate de sistemul asociativ/promovare sociala;
4.Cunostinte de marketing/PR;
5.Organizarea de activitati de informare/workshop-uri/evenimente de educatie non-formala pentru promovarea CIOS, a serviciilor, a voluntariatului in general;
Pentru mai multe detalii, te invitam sa accesezi: http://www.cios.ro


BENEFICII OFERITE

1.Contract de voluntariat;
2.Activarea intr-o echipa tanara, dinamica;
3.Dobandirea de experienta si dezvoltarea profesionala;
4.Oportunitatea de a va pune in practica cunostintele dobandite in cadrul facultatii;
5.Obtinerea de recomandari din partea echipei.


DESCRIEREA FIRMEI

Centrul pentru Iniţiere şi Dezvoltare Organizaţională – CIOS este o organizaţie neguvernamentală, independentă, înfiinţată în anul 2012, în cadrul unei iniţiative din Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca.
CIOS şi-a propus înfiinţarea prezentei structuri-cadru fundamentată pe modelul clasic al unui centru axat pe inovare şi dezvoltare organizaţionala, dar cu deschidere şi spre sectoarele aferente proceselor optime ale dezvoltării sustenabile.
CIOS urmăreşte totodată să contribuie la dezvoltarea comunitară şi la creşterea standardului de calitate a vieţii umane prin:
1. dezvoltarea şi perfecţionarea la un nivel superior a competenţelor resursei umane;
2. stimularea creării de noi locuri de muncă, în mare parte chiar de către şi pentru tinerii absolvenţi în care comunitatea a învestit deja o parte importantă din resursele sale, a incluziunii sociale, prin dezvoltarea şi promovarea antreprenoriatului şi consolidarea culturii antreprenoriale;
3. atragerea şi menţinerea tinerilor în spaţiul economic românesc;
4. stimularea dezvoltării economice interne prin infuzia de profesionişti adaptaţi noilor cerinţe ale realităţilor contemporane sub aspectul:
- pregătirii teoretice şi practice;
- experienţei profesionale;
- conştiinţei civice (înţelegerea, conştientizarea şi responsabilitatea asupra valorilor şi scopurilor lumii actuale);
- iniţiativei de reformare a spaţiului comunitar, naţional şi european;
- motivării în actul creator al muncii.