Job expirat
Descrierea jobului:
Activitate de birou:
1. Gestionarea, verificarea si rezolvarea problemelor administrative din teritoriu.
2. Gestionarea eficienta a relatiilor cu publicul: preluarea apelurilor telefonice si a e-mailurilor, precum si rezolvarea acestora;
3. Gestionarea si organizarea activitatilor logistice la fiecare punct de lucru in mod individual precum si intre punctele de lucru si sediul social al firmei;
4. Monitorizarea si supravegherea angajatilor pe sistem GPS si video;
5. Intretinerea si efectuarea modificarilor necesare pe siteul, respectiv pe facebookul societatii;
6. Urmarirea si reinoirea tuturor tipurilor de scadente ale societatii: documente parc auto, scadente: primarii / colaboratori / proprietari / alte contracte;
7. Prospectarea pietei si cautarea permanenta de noi parteneri;
8. Intretinerea relatiilor cu colaboratorii / partenerii firmei / terte persoane;
9. Analizarea si propunerea masurilor necesare pentru cresterea rentabilitatii activitatii desfasurate;
Activitate de teren:
1. Deplasarea in teritoriu – zona de Ardeal, la cele 4 punctele de lucru pentru verificarea lunara a documentelor in vederea centralizarii acestora;
2. Vizite programate si/sau spontane, efectuate colegilor din teritoriu, unor colaboratori / parteneri / personae terte aflate in relatii de parteneriat cu societatea.
- Studii superioare sau medii in domeniul economic;
- Experienta in gestionarea relatiilor cu publicul;
- Abilități de rezolvare a problemelor, rezistent la stres, adaptarea la situatii noi, inopinate si/sau in perioade neasteptate;
- Mobilitate in ceea ce priveste deplasarile spontane;
- Persoana serioasa, muncitoare, ambitioasa, cu gandire pozitiva, perseverenta, dinamica si intuitiva;
- Bune abilitati de comunicare, spirit de echipă, corectitudine;
- Persoana orientata catre rezultat, constiinciozitate vis-à-vis de sarcinile pe care le are de indeplinit;
- Capacitate inovativa, cu idei spontane, face propuneri, are viziune si spectru larg;
- Detinator permis conducere categoria “B”
Reprezinta avantaj:
o Cunoasterea limbii maghiare;
o Detinera unei masini personale.
Noi oferim:
- Decontarea combustibilului pentru deplasarile efectuate in vederea indeplinirii sarcinilor organizationale atat prin tara cat si pana la birou (biroul se afla la iesirea din Floresti, inainte de urcarea pe autostrada);
- Telefon de serviciu;
- Laptop;
- Salar motivant, atractiv;
- Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara, pe o perioada lunga de timp, intro
societate dinamica,cu patronat din Ungaria;
Firma SecondTextiliasam 2010 SRL a devenit una dintre cele mai reprezentative de pe piata hainelor second hand din Romania. In prezent are peste 170 de angajati si se prelucreaza mai multe tone de haine pe zi. Se ocupa cu comercializarea produselor textile (hainelor) second-hand .