Job expirat
Se ocupa de pregatirea si verificarea actelor in vederea activarii sau implementarii contractelor specific
Urmareste fluxul stabilit pentru gestionarea conturilor
Gestioneaza necesarul administrativ (papetarie, curatenie, protocol);
Inregistreaza toate documentele interne ale companiei;
Gestioneaza, organizeaza si actualizeaza informatii, utilizand baza de date.
Mentine eficient relatia si buna comunicare cu angajatii si cu clientii firmei prin telefon si prin intermediul Internetului
Studii universitare finalizate in curs sau finalizate;
Cunostinte si abilitati de delegare si managementul timpului;
Capacitatea de a observa si de a reproduce si imbunatati un proces
Organizarea muncii într-o maniera ordonata, clasificata, clara si sistematica.
Cunostinte solide de Microsoft Office (Word, Excel);
Venituri motivante
Posibilitate de dezvoltare in cariera
Climat organizaţional dinamic
Se ofera oportunitatea de învăţare asistată
Happy People HR este o firma de resurse umane, înfiinţată în Cluj-Napoca, orientata in principal pe recrutarea si selectia de personal.
Serviciile oferite sunt personalizate si adaptate specificului si culturii organizationale ale fiecarui client in parte, instrumentele si tehnicile folosite sunt in scopul identificarii celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, sunt diferite in functie de cerintele postului pentru care se realizeaza recrutarea si selectia.
Candidatii nostri au atitudinea potrivita, abilitatile tehnice necesare performantei si acelasi set de valori cu cel al companiei pentru care ii propunem. Scopul nostru este acela de a ajuta companiile in indeplinirea obiectivelor strategice pe care si le-au propus pe termen lung, asigurandu-le accesul la cei mai potriviti candidati.
"Oamenii dau valoare unei companii!"