Job expirat
Responsabilități:
- relaționare cu ceilalți pentru încheierea cu succes a proiectelor;
- promovarea serviciilor companiei;
- promovarea imaginii companiei;
- crearea, susţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii;
- preluarea detaliată a informaţiilor despre proprietăţi de vânzare sau închiriere;
- consilierea şi reprezentarea proprietarilor în procesul de vanzare sau închiriere;
- consultanţă imobiliară, asistenţă şi negociere în cadrul tranzacţiilor imobiliare.
Candidatul Ideal:
- experienta in domeniul imobiliar- minim 2 ani
- bune abilități de negociere;
- responsabilă, eficientă, cu spirit competitiv;
- persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat;
- deschisă către lucrul în echipă;
- limba engleza - avantaj;
- cunostinte PC: Microsoft Office, Internet Explorer;
- deține competențe cheie în relaționarea cu clienții.
- program de lucru flexibil;
- mașină de servici;
- salariu motivant;
- posibilitati de promovare si dezvoltare profesională.
Bine ai venit! Ai ajuns in universul joburilor inteligente! SMART HR ofera de 15 ani servicii integrate de resurse umane. Esti in cautarea unei provocari sau a unei schimbari? Ai vrea un job in Cluj Napoca sau in alt oras al tarii? Poti sa ne spui despre cariera la care visezi si sa ne trimiti un CV la andra@smart-hr.org sau la recrutare@smart-hr.org pentru a intra in baza de date. Consultantii nostri te asteapta cu mai multe detalii la nr. de tel. +40 758 248 444 / +40 749 055 025 sau te asteptam pe www.smart-hr.org.