Job expirat
Descriere:
* navigarea in mediul online si prospectarea mediilor informatice pentru obtinerea informaţiilor
* analizarea si selectarea informaţiilor relevante
* capacitatea de a se adapta la un sistem informatic intern
* postul nu necesita cunoasterea limbii italiene la un nivel avansat, candidatul trebuie sa aiba abilitati de citire si de intelegere a contextului
Candidatul ideal:
- sa fie student/absolvent de studii superioare,
- sa cunoasca ENGLEZA şi limba ITALIANA
- dovedeasca abilitati şi cunostinte de operare pe calculator
- aibă o bună capacitate de analiză a informaţiilor
Avantaje:
-pachet salarial motivant
-posibilitatea de a avansa
-mediu de lucru placut, fara presiune format dintr-o echipa solida in continua expansiune
- NU veti face facturi/ NU gestionati plati sau alte instrumente de plata/ NU trebuie sa vindeti prin telefon/ NU trebuie sa vorbiti prin telefon cu clientii/NU aveti responsabilitati financiare/NU recuperati sume de bani/ NU trebuie sa aveti cunostinte contabile
Au fost 10 ani de experiențe , eforturi și rezultate și ȋn final putem spune că avem expertiză ȋn:
- Activitați de call center,
- Activități de suport pentru companii: secretariat, logistică, etc.
- Analize și diagnoze pentru externalizarea activităților conexe afacerilor,
- Analize de piață și economice,
- Sondaje de opinie și colectare de date,
- Gestiune de baze de date,
- Analiză de personal și stabilire de fluxuri operaționale ȋn cadrul companiilor.
Incepând cu anul 2013 suntem Centrul de Cercetări și Studii Calitative și Cantitative.
Pentru noi inovația și adaptarea se ȋmpletesc pentru a găsi cea mai bună soluție pentru clienți.
Performanța noastră ȋnseamnă angajați deosebiți, tineri cu potential și angajați cu experientă care ȋmpreună fac mecanismele sa funcționeze perfect.
De multe ori răspunsurile pe care clientul le caută ȋn afara companiei se află chiar ȋn mijlocul propriei companii. In urma unei analize diagnostic, doar ceea ce nu găsim ȋn cadrul companiei dumneavoastră vom furniza noi.
In cadrul tuturor celor 7 direcții de suport dezvoltate ȋn cadrul companiei noastre, ȋmpreună cu colaboratori valoroși din mediul de business, suntem alături de clienții noștri care ne apreciază mereu ca fiind parte din afacerile lor.
Colegii noștri proiectează și implementează pentru dumneavoastră doar acele servicii externalizate care să aducă cu adevărat plus valoare companiei dumneavoastră.
Beneficiile pe care companiile le obțin din externalizarea unor procese către noi sunt substanțiale ȋn termen de creștere a productivității muncii ( angajații se concentrează pe afacerea de bază) și a economiilor consistente de resurse (timp și bani).
Metodele folosite, flexibilitatea sporită a structurii cu care operăm, calificarea personalului și evaluarea continuă a rezultatelor ne permit să dezvoltăm și să adaptăm rapid soluțiile oferite pentru a atinge rezultatele dorite de dumneavoastră.
Noi nu avem răspuns la toate intrebarile, dar cu siguranță nu ne temem de ȋntrebările Dumneavoastră. Ne vom bucura să ȋncercăm să vă ajutăm să găsiți răspunsurile dorite pentru că și ȋntrebările stau la baza inovației, performanței și calității.