Consilier Portofoliu Clienti - Magazin UPC

UPC Romania S.A.

08-11-2016 | EXPIRA LA 08-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Este responsabil de gestionarea profitabila a portofoliului de clienti precum si de promovarea si vanzarea serviciilor oferite de UPC.
Asigura gestiunea si cresterea portofoliului de clienti prin realizarea targetelor de vanzari, reducerea churn-ului si administrarea operationala eficienta a magazinului.
Se foloseste de instrumenetele oferite de companie in vederea segmentarii corecte a portofoliului de clienti si a identificarii nevoilor specifice fiecarui client.
Prezinta proactiv si ofera suport in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti cu scopul vanzarii serviciilor UPC, pentru a atinge obiectivele de vanzare stabilite.
Intampina amabil clientii la intrarea in magazin, asigura asistenta pe tot parcursul clientilor in magazin.
Ofera infomatii detaliate despre serviciile si produsele UPC, intr-o maniera eficienta si politicoasa, tuturor clientilor.
Aplica standardele in vanzare agreate de companie la fiecare interactiune cu clientii;
Pregateste si proceseaza corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei.
Sprijina rezolvarea sesizarilor clientilor in SLA-urile agreate in procedurile interne si se asigură că solicitările sunt rezolvate.
Intregistrează şi transmite mai departe solicitările de servicii şi de asistenţă tehnică sesizate in centrul de relaţii cu clienţii;
La solicitarea clienţilor verifică facturile şi situaţia plăţilor; soluţionează cazurile in care situatia platilor sau facturile emise nu sunt corecte;
Incaseaza corect sumele aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
Inregistreaza corect si la timp in sistemul informatic toate operatiunile de vanzare ale magazinului;
Este responsabil de administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin, de corectitudinea inregistarilor si de predarea banilor.
Executa operatiuni de contabilitate primara


CERINTE

Experienţă de minim 6 luni in domeniul relaţiilor cu clienţii, vanzare.
Experienta in operaţii cu numerar/de casa si contabilitate primara reprezinta un avantaj
Cunostinte foarte bune operare pe calculator; lucrul cu MS Office, minim nivel mediu
Cunostinte despre networking (cablu, fibra optica, wireless) si telefonie reprezintă un avantaj
Capacitatea de a reacţiona rapid şi de a găsi soluţii optime in situaţii de criza, răbdare şi rezistenţă la stres;
Abilitatea de a folosi mai multe aplicaţii simultan in timpul interacţiunii cu clienţii;
Orientare catre rezultate
Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti
Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti in lucrul in echipa
Adaptabilitate si suport in schimbare
Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.