Consilier Suport Comercial Relatii Clienti - Call

UPC Romania S.A.

23-08-2016 | EXPIRA LA 22-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preia si inregistreaza apelurile de la clienti sau potentiali clienti in legatura cu serviciul oferit, defectiuni, schimbari de servicii, situatia facturilor sau a platii;
Preia apelurile de la clienti care solicita informatii comerciale: informatii asupra contului clientului, facturi , plati, servicii, oferte noi etc.
Prezinta si vinde serviciile companiei direct catre clienti prin intermediul telefonului;
Ofera asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor (investigheaza si rezolva problemele de Cablu TV ale clientului; ajuta clientul in maximizarea folosirii mediabox-urilor);
Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in retea


CERINTE

Studii superioare in curs;
Experienta relevanta de minim 6 luni intr-o activitate similara.
Foarte buna cunoastere a mediilor de comunicatii; cablu, fibra optica, wireless.
Experienta relevanta in utilizarea sistemelor de operare : Windows, Linux
Cunostinte de baza legate de servere de mail, web, DNS, DHCP
Cunostinte de telefonie reprezinta un avantaj
Disponibilitate pentru lucrul in ture.
Foarte buna cunoastere a pachetului MS Office (Word, Excel, PowerPoint;)
Orientare catre rezultat;
Rezolvarea problemelor;
Orientare catre client;
Integritate si incredere.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.