Consilier Suport Tehnic – Call Center

UPC Romania S.A.

18-10-2016 | EXPIRA LA 17-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Este responsabil pentru preluarea si rezolvarea apelurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companieiInitiaza si este responsabil de escaladarile de natura tehnica, face verificari privind cauza producerii defectiunii si se asigura ca problema clientului a fost rezolvataAsigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in reteaAplica cunostintele acumulate in urma sesiunilor de traning si foloseste aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP, DTV si Broadband, asigurand rezolvarea imediata a sesizarii. Ofera sprijin clientului pentru configurarea echipamentelor, astfel incat serviciul oferit sa fie functional.Prezinta si vinde serviciile companiei direct catre clienti prin intermediul telefonului; Participa cu analize specifice, rapoarte examinate si alte informatii pentru a identifica rapid problemele si feedback-ul clientuluiSe asigura de minimizarea programarilor pentru interventiile de teren (echipe de service, instalari etc.)Aplica tehnici de tratare rapida a apelului


CERINTE

Foarte buna cunoastere a mediilor de comunicatii – cablu, fibra optica, wireless.Experienta relevanta in utilizarea sistemelor de operare – Windows, LinuxCunostinte de baza legate de servere de mail, web, DNS, DHCP Cunostinte de telefonie reprezinta un avantaj Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPointDisponibilitate pentru lucrul in ture. Experienta relevanta in lucrul cu clientii.Atentie la detalii si abilitati de prioritizare si gestuine a mai multor sarcini, simultan.
Experienta relevanta de minim 6 luni intr-o activitate similara - constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.