Job expirat
Responsabilitati:
- Preia si rezolva apelurile de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei
- Initiaza si este responsabil de escalarile de natura tehnica, verifica cauza producerii defectiunii si se asigura ca problema clientului a fost rezolvata
- Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni în retea
- Aplica cunostintele acumulate in urma sesiunilor de training si foloseste aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tipVoIP, DTV si Broadband, asigurand rezolvarea imediata a sesizarii
- Participa cu analize specifice, rapoarte examinate si alte informatii pentru a identifica rapid problemele si feedback-ul clientului
- Se asigura de minimizarea programarilor pentru interventiile din teren (echipe de service, instalari etc.)
- Aplica tehnici de tratare rapida a apelului
- Cunostinte medii de networking
- Medii de comunicatii – cablu, fibra optica, wireless
- Sisteme de operare – Windows, Linux
- Cunostinte minimale legate de servere de mail, web, DNS, DHCP
- Cunostinte de telefonie reprezinta un avantaj
- Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint
- Disponibilitate pentru lucrul in ture.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)
Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)