Job expirat
CUNOŞTINŢE NECESARE:
Cunoştinţe solide de contabilitate
Cunoştinţe solide de legislaţie financiar-contabilă
Cunoştinţe solide de operare PC
Cunoştinţe solide gestionare stoc
Cunoştinţe solide operaţiuni import-export şi vamale
-Cunostiinte avansate de limba engleza scris si vorbit.
APTITUDINI/ABILITATI
Aptitudini de comunicare
Aptitudini de calcul specializat
Aptitudinea de a lucra cu documente
Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
Abilităţi de negociere
Respectarea instrucţiunilor orale şi scrise
Acordare şi transmitere de informaţii
Culegere, clasificare şi interpretare a informaţiilor
Acordare de consultanţă şi consiliere
CERINŢE PENTRU EXERCITARE FUNCTIE:
Integritate anatomofuncţională
Inteligenţă de nivel superior
Atenţie concentrată şi distributivă
Flexibilitate mentală
Iniţiativă
Spirit organizatoric
Echilibru emoţional
Capacitate de a evalua şi a lua decizii
Capacitate de a lucra cu oamenii
Rezistenţă mare la stres
Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
Punctualitate
ACTIVITĂŢI PRINCIPALE:
1. ASIGURĂ BUNA GESTIONARE A PATRIMONIULUI
2. URMĂREŞTE RESPECTAREA LEGISLAŢIEI FISCALE LA NIVEL DE FIRMĂ
3. ÎNTOCMEŞTE BUGETUL GENERAL AL SOCIETĂŢII, INFORMEAZĂ ŞI FACE PROPUNERI DE CORECŢIE
4. RAPORTEAZĂ REZULTATELE FINANCIARE ALE FIRMEI catre COO/Boardul Companiei.
5. ELABOREAZĂ ŞI IMPLEMENTEAZĂ SISTEMUL GENERAL DE EVIDENŢĂ A GESTIUNII FIRMEI
6. PLANIFICA, ORGANIZEAZA,COORDONEAZĂ, CONTROLEAZA ACTIVITATEA COMPARTIMENTULUI FINANCIAR-CONTABIL
ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
1. Asigură buna gestionare a patrimoniului companiei.
Asigură condiţiile necesare pentru întocmirea documentelor justificative privind operaţiile patrimoniale
Asigură controlul operaţiunilor patrimoniale efectuate la nivelul firmei, procedeele de
prelucrare utilizate, precum şi exactitatea datelor contabile furnizate
Organizează inventarierea patrimoniului şi valorificarea rezultatelor inventarierii
Asigură inregistrarea si analiza periodică a utilizării şi stării mijloacelor fixe
Asigură plata la termen a sumelor ce sunt obligaţia firmei faţă de bugetul de stat, alte obligaţii faţă de terţi
Asigură desfăşurarea ritmică a operaţiunilor de decontare cu furnizorii şi beneficiarii
Desfăşoară activitate de documentare în probleme economico-financiare
Urmăreşte derularea contractelor speciale ( banci, furnizori, holding).
2. Asigură respectarea legislaţiei fiscale la nivel de firmă.
Se documentează la zi cu privire la legislaţia din domeniul financiar-contabil şi asigură desfăşurarea activităţii financiar-contabile în conformitate cu legislaţia de specialitate
Asigură respectarea regulilor de întocmire a bilanţului contabil, depunerea la termen la organele de drept şi publicarea acestuia în Monitorul Oficial
Asigură păstrarea documentelor justificative, a registrelor şi a bilanţurilor contabile
Urmăreşte respectarea legislaţiei fiscale
Urmăreşte constituirea fondurilor şi utilizarea acestora cu respectarea dispoziţiilor legale
Exercită controlul financiar preventiv privind legalitatea operaţiunilor trecute/curente/planificate.
3. Întocmeşte bugetul general al societăţii, informează şi face propuneri de corecţie
Realizează proiectul de buget lunar, trimestrial, semestrial şi anual, defalcat impreuna cu Directorii/Managerii departamentelor companiei in coordonarea COO.
Analizează indicatorii de afaceri şi îşi exprimă punctul de vedere în legătură cu aceştia catre COO si Boardul Companiei ( lunar, trimestrial, semestrial, anual)
Sprijină departamentele firmei în analiza indicatorilor proprii.
4. Raportează rezultatele financiare ale firmei
Asigură înregistrarea sistematică şi cronologică, prelucrarea, publicarea şi păstrarea
informaţiilor cu privire la situaţia patrimonială şi la rezultatele economice ale firmei, atât
pentru necesităţile proprii, cât şi în relaţiile cu ceilalţi agenţi economici: clienţi, furnizori, bănci,
organele financiar-fiscale, acţionari
Asigură întocmirea tuturor raportărilor solicitate de organele administraţ iei financiare şi de control, bancare, statistice
Prezintă COO si Bordului Companiei rapoarte conţinând rezultatele financiare ale firmei
5. Elaborează şi implementează sistemul general de evidenţă a gestiunii firmei
Stabileşte proceduri de lucru generale sau specifice care să asigure evidenţa de gestiune
Stabileşte principiile de organizare a sistemului informaţional impreuna si cu IT Manager.
6. Conduce şi organizează activitatea departamentului
Stabileşte sarcinile salariaţilor din subordine şi priorităţile în executarea acestor sarcini
Participă la programele de elaborare şi actualizare a fişelor de post ale salariaţilor din
subordine
Asigură respectarea normelor interne de funcţionare de către personalul din subordine
Bine ai venit! Ai ajuns in universul joburilor inteligente! SMART HR ofera de 14 ani servicii integrate de resurse umane. Esti in cautarea unei provocari sau a unei schimbari? Ai vrea un job in Cluj Napoca sau in alt oras al tarii? Poti sa ne spui despre cariera la care visezi si sa ne trimiti un CV la andra@smart-hr.org sau la recrutare@smart-hr.org pentru a intra in baza de date. Consultantii nostri te asteapta cu mai multe detalii la nr. de tel. +40 758 248 444 / +40 749 055 025 sau te asteptam pe www.smart-hr.org.