HR Generalist - Campia Turzii

ENDAVA CLUJ NAPOCA SRL

13-07-2015 | EXPIRA LA 12-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Adecco Permanent Placement recruteaza pentru clientul sau, lider de piata in panificatie, HR Generalist, pentru o unitate de productie:

Responsabilitati:
- Administreaza personalul companiei prin suportul acordat managerilor de department in procesul de selectie si recrutare;
- Intocmeste si asigura buna gestiune a formalitatilor de angajare conform Codului Muncii si procedurilor interne (oferta/informarea prealabila la angajare, acte de stare civilă, acte studii, Cv-ul, fişa angajare, contractul individual de muncă, fişa de post, formular interviu, recomandari, aviz medical, cazier, declaratie deduceri personale, cerere de card, inmaneaza salariatului un exemplar al contractului de munca pe baza procesului verbal, etc);
- Comunica firmei de salarizare toate modificarile privind contractele de munca (angajati noi, angajati plecati, modificari punctuale privind functia, salariul, sporurile, incetarile de activitate, suspendarile contractuale etc.) pentru inscrierea in Registrul General de Evidenta a Salariatilor ;
- Asigura suport in integrarea noilor angajati si le asigura informarea asupra procedurilor specifice si asupra celor generale ;
- Intocmeste, transmite si arhivează sancţiunile pentru angajaţii ce nu se conformează regulamentului de ordine interioară si procedurilor de lucru interne;
- Întocmeşte adrese către şomaj privind locurile de muncă vacante din societate;
- Completează diverse adeverinţe solicitate de salariaţi;
- Înregistrează toate documentele emise de Departamentul Resurse Umane;
- Întocmeşte decizii, note de lichidare, acte adiţionale;
- Asigură efectuarea analizelor medicale periodice conform legislaţiei în vigoare si asigura relaţiile operative cu medicul de medicină a muncii;
- Centralizează şi verifică certificatele medicale;
- Întocmeşte rapoartele lunare standard cu privire la costurile de personal;
- Tine evidenta retinerilor din salariu: garantii de gestiune, pensii alimentare, acorduri de plata, depasiri credit telefon, transmitandu-le departamentului Contabilitate pentru inregistrarea in evidenta contabila a companiei ;
- Pregateste lunar comenzile de tichete de masa pentru salariati lansandu-le catre furnizorul de tichete ;
- Transmite departamentului financiar lunar contributiile companiei privind obligatiile catre stat, in vederea intocmirii ordinelor de plata;
- Trimite la banca fisierul cu angajatii si salariul aferent (avans/lichidare) pentru virarea banilor pe card .


CERINTE

- Pregatire universitara – studii superioare;
- Cel putin 3 ani de experienta in domeniu;
- Cunostinte de limba engleza – nivel conversational
- Atestat Inspector Resurse Umane
- Abilitati de planificare, organizare, si coordonare;
- Foarte bune abilitati de analiza si rezolvare a problemelor


BENEFICII OFERITE

Toti candidatii care corespund cerintelor de mai sus sunt invitati sa aplice online. Vor fi contactati doar candidatii care corespund profilului in maxim 3 saptamani.


DESCRIEREA FIRMEI

Endava is a well-established IT Services company, with over 600 staff operating from our headquarters in London and offices in the UK (London, Oxford), USA (New York), Romania (Bucharest, Cluj-Napoca, Iasi) and Moldova (Chisinau).

We design, implement and manage business-critical systems and digital services for the financial services, telecommunications, media & entertainment and professional services sectors.

Endava is a fast growing organisation where you will find an international environment and rewarding opportunities. You will be involved in challenging projects for some of the world’s leading companies and use proven technology practice.

We always aim to attract the most talented IT professionals as well as experienced business specialists. We foster an environment of learning and sharing, encouraging our staff to develop relevant skills and increase performance. We value proactive professionals and support them in developing their leadership talent.