Job expirat
Responsabilitati:
- Planificarea, organizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante
- Coordonarea si supervizarea proiectelor de munca prin agent de munca temporara
- Gestionarea dosarelor de personal si inscrieri in registrul de evidenta al salariatilor
- Evidenta documentatiei necesare
- Raportarea periodica a activitatii catre managementul companiei
- Experienta in RU de minim 3 ani
- Studii superioare de specialitate
- Certificat de Inspector resurse umane – obligatoriu
- Cunostinte temeinice de legislatia muncii
- Experienta si abilitati de coordonare
- Bune cunostinte PC
- Limba engleza - nivel avansat
- Limba maghiara - avantaj
- Abilitati de comunicare si prezentare a informatiilor
- Bun organizator, automotivat si proactiv, persoana motivanta
STARJOBS ROMANIA - Servicii complete in domeniul resurselor umane
Cu echipa noastra motivata si cu experienta in domeniul resurselor umane, folosind relatiile si sistemul cunostintelor retelei europene STARJOBS, sustinem dezvoltarea partenerilor si angajatilor nostrii in numele respectului, orientarii spre oameni si a legalitatii.
Oferim servicii integrate de resurse umane:
• Munca prin agent de munca temporara- Leasing de personal – Inchiriere de personal
• Recrutare si selectie
• Head hunting
• Salarizare
• Training
• Teste psihologice
• Fisa postului
• Consultanta de legislatie a muncii
• Distributie materiale publicitare