Job expirat
Companie internatională specializată în produse financiare își caută o persoană cu un trecut în sectorul financiar care va urma să continue activitatea companiei deja începută în România și să reprezinte compania în țară. Beneficiul obținut de viitorul angajat e compus dintr-un salariu fix și o componentă bazată pe performață.
Atribuții:
˗Pregătește prezentări pentru întâlnirea cu clientul
˗Traduce cererile clientului către companie și comunicările din partea companiei
˗Pregătește contracte
˗Explorează liniile de distribuție deja existente și creează linii noi de distribuție
˗Ia parte de cca 5 ori pe an la întâlniri cu reprezentanții companiei
˗Singur reprezentant al companiei în România
Cerințe esențiale:
˗Experiență în sectorul financiar pentru un minimum de aproximativ 5 ani
˗Cunoașterea efectivă și funcțională a limbii engleze SAU a limbii germane
˗Disponibilitate de a călători cu avionul
Cerințe preferabile:
˗Experiență îndelungată în vânzarea de produse financiare
˗Experiență în back-office-ul unei bănci
˗Experiență în product management
˗Experiență în compliance
˗Experiență în trading
˗Experiență în research
Trăsături de personalitate:
˗Open-minded
˗Self-starter
˗Open to communication
˗Attached to the company
˗Sensibilitate multiculturală
˗Abilități de organizare a propriei activități
Commodo se bucură de o experienta de peste 15 ani pe piata consultantei din Transilvania.