Ofiter bancar Call Center, Sediul Central Cluj-Napoca

Banca Transilvania

27-04-2016 | EXPIRA LA 27-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia apelurile primite de la clienti si actioneaza in concordanta cu solicitarile acestora;
- Contacteaza telefonic clientii in vederea vanzarii si promovarii produselor Bancii Transilvania;
- Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client.


CERINTE

- Experienta in activitati de Call Center sau in institutii financiar-bancare prezinta un avantaj;
- Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
- Persoana deschisa, sociabila;
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
- Perseverenta, orientare spre calitate si rezultate;
- Dinamism, proactivitate;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilitati de organizare si lucru in conditii de stres;
- Spirit de echipa, buna relationare si gestionare a conflictelor;
- Cunoasterea unei limbi straine, minim la nivel conversational.


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari banci din Romania si pentru un brand romanesc de top;
- Pachet atractiv de beneficii;
- Ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara;
- Traininguri de pregatire si perfectionare profesionala;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei.


DESCRIEREA FIRMEI

Piesa centrala a GRUPULUI FINANCIAR BT
Management international
15% BERD – actionariat si peste 500 de banci corespondente in intreaga lume
Emitent transparent la Bursa de Valori Bucuresti
Peste 500 unitati in toata tara
Vizeaza calitatea si excelenta bancara, flexibilitate,
concept puternic de «client service»