Ofiter bancar Call Center, Sediul Central Cluj-Napoca

Banca Transilvania

23-05-2016 | EXPIRA LA 22-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Acorda suport telefonic clientilor / non clientilor, cu privire la produsele si serviciile Bancii sau clarificari suplimentare referitoare la anumite tranzactii derulate prin Banca;
• Ofera informatii clientilor / potentialilor clienti interesati de anumite produse / servicii din portofoliul


CERINTE

• Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
• Experienta in activitati de Call Center sau in institutii financiar-bancare prezinta un avantaj;
• Abilitati foarte bune de comunicare;
• Capacitate de lucru in echipa;
• Cunostinte foarte bune de operare PC;
• Cunoasterea limbii engleze, minim la nivel conversational;
• Dinamism si proactivitate;
• Capacitate de sinteza si analiza.


BENEFICII OFERITE

• Efectueaza apeluri catre clienti ai bancii, potentiali clienti in vederea prezentarii ofertei de produse Retail sau IMM, scopul final fiind de a atrage noi clienti de produse adresate persoanelor fizice sau juridice;


DESCRIEREA FIRMEI

Piesa centrala a GRUPULUI FINANCIAR BT
Management international
15% BERD – actionariat si peste 500 de banci corespondente in intreaga lume
Emitent transparent la Bursa de Valori Bucuresti
Peste 500 unitati in toata tara
Vizeaza calitatea si excelenta bancara, flexibilitate,
concept puternic de «client service»