Job expirat
Gestionarea de apeluri outbound B2B (persoane juridice),
Formularea de intrebari specifice,
Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem,
Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.
Excelente abilitati lingvistice in limba germana
Limba engleza nivel mediu-avansat (obligatoriu),
Abilitati de comunicare si spirit persuasiv, orientare spre procedura,
Persoane dinamice si optimiste,
Persoane orientate spre rezultate.
Conditii de munca la nivel occidental,
Posibilitate de a lucra part time (4/6 h zi) in intervalul 10.00- 16.00,
Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului.
Salariu motivant, bonusuri si premii
Tichete de masa/ tichete cadou
Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, abonamente presa, transferuri de bani, asistenta 24/24 )