Job expirat
Gestionarea de apeluri outbound,
Formularea de intrebari specifice,
Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem,
Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.
Excelente abilitati lingvistice in limba italiana,
Abilitati de comunicare si spirit persuasiv, orientare spre procedura,
Persoane dinamice si optimiste,
Persoane orientate spre rezultate,
Minim studii medii.
Posibilitate de a lucra part time (4,6h/zi) in intervalul 16.30- 22.30 (la 22.30 se asigura transportul cu taxi, acasa),
Training de specialitate si indrumare permanenta,
Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului,
Salariu de baza + bonus realizat in functie de numarul chestionarelor completate (bonusul nu este conditionat de un target) + tichete de masa.
Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, abonamente presa, transferuri de bani, asistenta 24/24 )