Operator Interviu - Lb. Italiana

SC CONTACTCENTER RO SRL

23-02-2016 | EXPIRA LA 24-03-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Vei gestiona, în limba italiană, apeluri outbound potrivit instruirii dobândite în perioada de training
- Vei apliaca chestionare prin telefon (folosind metoda CATI) în vederea realizării unor sondaje de opinie, pe diferite teme
- Vei înregistra cu acuratete răspunsurile primite, de la persoana intervievată, în sistem
- Vei participa activ si cu maxim angajament la cursurile de instruire pentru serviciile pe care le vei gestiona
- Vei gestiona activități de back office
- Vei identifica și raporta problemele apărute în procesul de obținere a datelor valide


CERINTE

Ce asteptări avem de la tine:

- Să vorbești limba italiană la un nivel avansat
- Să ai minim studii medii
- Să ai cunoștințe de operare PC
- Să ai capacitatea de a învăța lucruri noi
- Să iți placă să lucrezi în echipă și, în general, cu oamenii din diferite domenii de activitate
- Să fii o persoană dinamică, sociabilă și optimistă
- Seriozitatea și punctualitatea să te caracterizeze
- Să ai abilitați de comunicare și spirit persuasiv, orientare spre procedură.

Constituie un avantaj:

- Experiența anterioară într-un call-center
- Cunoașterea unei sau mai multor limbi de circulație internatională la un nivel mediu/avansat


BENEFICII OFERITE

- Vei avea posibilitate de a lucra part time (4,6h/zi) in intervalul orar 16.30 - 22.30 (la 22.30 se asigura transportul cu taxiul pana acasa)
- Vei participa la training-uri de specialitate și instruire permanentă
- Vei dobandi experientă calificată în domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului

Cum vei fi motivat(ă):

- Salariu de baza + bonus realizat în funcție de numărul chestionarelor completate (bonusul nu este condiționat de un target) + tichete de masă
- Pachet servicii medicale

Dacă crezi ca ți-ar plăcea să lucrezi pe o astfel de poziție, te încurajăm să trimiți CV-ul tău la următoarea adresă de e-mail: olosutean.eliza@contactcenter.ro

Mult succes!


DESCRIEREA FIRMEI

Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, abonamente presa, transferuri de bani, asistenta 24/24 )