Job expirat
Gestionarea apelurilor outbound - realizarea de interviuri telefonice in baza unui chestionar cu intrebari prestabilite
Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem
Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide
Limba italiana - nivel avansat
Minim studii medii
Bune abilitati de operare PC (pachetul MS Office)
Capacitatea de a invata lucruri noi
Seriozitate si punctualitate
Abilitati de comunicare si spirit persuasiv, orientare spre procedura.
Posibilitate de a lucra part time (4,6h/zi) in intervalul 16.30 - 22.30 (la 22.30 se asigura transportul cu taxiul pana acasa)
Training de specialitate si indrumare permanenta
Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului,
Salariu de baza + bonus realizat in functie de numarul chestionarelor completate (bonusul nu este conditionat de un target) + tichete de masa
Pentru a aplica va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de e-mail: olosutean.eliza@contactcenter.ro
Mult succes!
Din martie 2003, CONTACTCENTER RO oferă soluții în domeniul serviciilor call center - outbound (cercetări de piată, telemarketing, sondaje de opinie) și inbound (servicii de asistență clienți)