Job expirat
Efectuarea de apeluri outbound catre consumatori germani
Activitatea presupune formularea de intrebari specifice,
Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem,
Intalniri zilnice cu supervisorul pentru a supune discutiei sarcinile desemnate si progresul
Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.
Excelente abilitati lingvistice in limba germana,
Abilitati de comunicare si spirit persuasiv,
Persoane dinamice si optimiste,
Persoane orientate spre rezultate si procedura.
Salariu de baza + bonus realizat in functie de numarul chestionarelor completate (bonusul nu este conditionat de un target) + tichete de masa
Posibilitate de a lucra part time (4 ore/zi), in intervalul 17.30- 22.30 (la 22.30 se asigura transportul cu taxi, acasa),
Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si interactionare,
Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului.
Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, abonamente presa, transferuri de bani, asistenta 24/24 )