Job expirat
• Gestionarea de apeluri outbound persoane fizice,
• Formularea de intrebari specifice,
• Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem,
• Intalniri zilnice cu supervisorul pentru a supune discutiei sarcinile desemnate si progresul
• Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.
• Excelente abilitati lingvistice in limba germana,
• Abilitati de comunicare si spirit persuasiv,
• Persoane dinamice si optimiste,
• Persoane orientate spre rezultate si procedura.
• Salariu de baza + bonus realizat in functie de numarul chestionarelor completate (bonusul nu este conditionat de un target) + tichete de masa
• Posibilitate de a lucra part time (4 ore/zi), in intervalul 16.30- 22.30 (la 22.30 se asigura transportul cu taxi, acasa),
• Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si interactionare,
• Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului.
Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, abonamente presa, transferuri de bani, asistenta 24/24 )