Job expirat
Gestionarea de apeluri outbound B2B (persoane juridice),
Formularea de intrebari specifice,
Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem,
Intalniri zilnice cu supervisorul pentru a supune discutiei sarcinile desemnate si progresul
Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.
Excelente abilitati lingvistice pentru limba rusa,
Excelente abilitati lingvistice pentru limba germana,
Abilitati de comunicare si spirit persuasiv, orientare spre procedura,
Persoane dinamice si optimiste,
Persoane orientate spre rezultate.
Posibilitate de a lucra part time (4/6 h zi) in intervalul 10.00- 19.00
Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si interactionare
Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului.
Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, abonamente presa, transferuri de bani, asistenta 24/24 )