Quality Manager

ADECCO RESURSE UMANE

19-04-2012 | EXPIRA LA 19-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigurarea calitatii conform normelor
Monitorizarea nivelului sistemelor de calitate din aria de responsabilitate
Imbunatatirea continua a propriei activitati din punct de vedere al eficientei si eficacitatii.
Coordonarea departamentului de Calitate.

Analiza reclamatii de la client (5 why, 8D, prezentari).
Sedinta reclamatii noi si follow up implementare actiuni.
Update tracker reclamatii, root cause, actiuni, responsabili.
Sedinta cu productia pe probleme de calitate.
Monitorizarea activitatii, evaluarea si trasarea sarcinilor pentru shoop floor responsible, auditori calitate si containment.
Conferinta cu Service center la client .
Raspuns la reclamatii in sistem.
Coordonarea PPAP si pune la dispozitia clientului documentul PPAP.
Participa la PFMEA,Cpk, plan de control si fisiere similare inregistrate.
Analizarea cerintelor specifice de calitate ale clientului.
Informeaza organizatia si adapteaza sistemul de calitate conform cerintelor clientului.
Controleaza,aproba si rezolva problemele de calitate ale productie in timp,ca sa indeplineasca cerintele clientului.
Dezvoltă indicatori de calitate şi costuri de calitate in sectorul său de activitate.
Coordonează activităţile de corectare şi prevenire a problemelor survenite la produsele şi procesele fabricii, dar şi cele aferente furnizorilor şi partenerilor.


CERINTE

Quality Manager


DESCRIEREA FIRMEI

ADECCO RESURSE UMANE este lider mondial in servicii de recrutare si selectie de personal.