Job expirat
Atribuţii principale
1. Facturare:
- Emiterea facturilor către clienţii interni şi externi din sistemul de facturare
- Transmiterea facturilor către clienţi
- Verifică sistemul daca s-au facturat toate serviciile prestate
2. Clienţi:
- Cererea de creare a numerelor de clienţi în sistemul de facturare, în cazul clienţilor noi
- Transmiterea către clienţi de fişe şi tabele suplimentare (în funcţie de cerinţe)
- Recuperarea creanţelor de la clienţii facturaţi
- Modificarea scadenţelor clienţilor în sistemul de facturare
3. Administrativ
- vorbitor de limba germana (nivel avansat) si engleza (nivel mediu) cu/fara experienta;
- aptitudini de planificare si organizare;
- foarte bune abilitati de comunicare;
- cunostinte foarte bune de operare PC/MS Office;
- atentie distributiva.
Salariu atractiv, tichete de masa si decontarea transportului.
În calitate de casă de expediţii furnizoare de servicii complete, punem la dispoziţie tot ceea ce este nevoie pentru a oferi clienţilor noştri serviciul de transport ideal, în funcţie de necesităţile lor specifice.Cu filiale proprii în toată Europa de Est şi cu o reţea puternică de parteneri internaţionali, garantăm servicii de calitate maximă. În centrul eforturilor noastre se află permanent necesităţile logistice ale clienţilor noştri.