06-02-2019 | EXPIRA LA 08-02-2019
Job expirat
Ofera informatii clientilor privind produsele si serviciile oferite de companie
Inregistreaza datele persoanelor fizice si juridice, in baza de date a magazinului
Completeaza si mentine evidenta documentelor specifice de retur si de transport marfa la domiciliu
Completeaza certificatele de garantie pentru produsele cumparate de clienti
Colecteaza, triaza si distribuie corespondenta primita
Asigura necesarul de tipizate
Desfasoara activitati cu caracter administrativ (trimite fax-uri si mail-uri, realizeaza legaturi telefonice, completeaza necesarul de papetarie si emite comanda catre sediu)
Studii medii/superioare
Excelente abilitati de comunicare si interrelationare
Orientare catre client, diplomatie si abilitati de gestionare a conflictelor si reclamatiilor
Abilitati foarte bune de organizare, planificare si prioritizare
Harnic, perseverent, onest, cu simt dezvoltat al responsabilitatii
Capacitate de analiza a diferitelor situatii intalnite in activitate
Operare MS Office ( Excel, Word ) – nivel avansat
Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)
Training-uri specifice functiei
Posibilitatea dezvoltarii in cariera
Suntem Dedeman - companie care apreciază competenţa, iar succesul nostru ca lider naţional este meritul echipelor de oameni implicaţi, cu iniţiativă şi dornici de afirmare. Performanţele obţinute au la bază un sistem organizaţional care oferă şanse egale şi susţine dezvoltarea continuă prin programe de pregătire şi o evaluare obiectivă. Pe o piaţă naţională foarte competitivă, ne bazăm pe toţi membrii echipei noastre pentru a obţine rezultate excepţionale şi pentru a oferi servicii excelente clienţilor noştri. In Dedeman toţi suntem membri ai unei familii, împărtăşim valori şi ţeluri comune, muncim şi ne bucurăm împreună de succes, ne ajutăm reciproc pentru obţinerea celor mai bune rezultate şi ne dezvoltăm într-un mediu de lucru care ne inspiră şi ne motivează.
Pentru mai multe detalii vizitati www.dedeman.ro