Job expirat
- Gestioneaza solicitarile primite de la clienti si parteneri prin telefon;
- Preia avizarea daunelor, asigură obtinerea/colectarea datelor de la apelant, crearea si atribuirea/ inregistrarea avizarii in aplicatia specifica;
- Oferă clientilor informatii referitor la produsele si serviciile companiei;
- Oferă suport clientilor referitor la dosarele deschise în aplicatia specifica;
- Contacteaza clientii in cadrul campaniilor proactive si a sondajelor.
- bune abilitati de comunicare
- fluenta in exprimare
- amabilitate
- o buna cunoastere a limbii romane literare
- bonuri de masa
Professional, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, administrare de personal, executive search, evaluare de personal, assessmnet & development centers, audit organizational si training.
Pastram confidentialitatea si tratam cu profesionalism fiecare candidatura.
Site: www.professional.com.ro
Sediul central:
Bucuresti
B-dul. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Sector 1
Tel.: +40 21 314.69.30
E-mail: office@professional.com.ro
Filiale:
Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Ploiesti, Timisoara.
Rep Moldova - Chisinau
MD-2068, Chisinau, str. Miron Costin nr. 7, biroul 404
Tel./Fax: + 373 22 439781
Tel: +373 22 449978
E-mail: professional-md@professional.md
Bulgaria - Sofia
Sofia 1000,B-dul Vitosha, nr.66, etaj 4
Tel: +359 2 489 44 65
Fax: +359 2 489 12 00
E-mail: professional-bg@professional.bg