Job expirat
- Să redacteze şi să urmărească parcurgerea tuturor paşilor necesari desfăşurării corecte a procesului de selecţie şi recrutare, în conformitate cu politica companiei;
- Să coordoneze şi să monitorizeze procesul de distribuire a anunţurilor de angajare;
- Să efectueze screening-ul tuturor aplicaţiilor primite;
- Să organizeze şi să susţină interviurile - inclusiv cele telefonice - în conformitate cu specificul fiecărei poziţii disponibile în cadrul companiei;
- Să ofere feedback tuturor candidaţilor prezenţi la interviurile faţă în faţă, indiferent de natura acestuia;
- Menţine şi dezvoltă prezentele medii de recrutare folosite;
- Se ocupă de actualizarea continuă a bazelor de date interne departamentului;
- Întocmeşte rapoarte specifice activităţii în domeniul Resurselor Umane;
- Întocmeşte documente administrative precum: Contracte Individuale de Muncă, Fişa Postului, cereri de concediu, acte adiţionale, dar şi alte documente specifice domeniului;
- Răspunde solicitărilor venite din partea colegilor, cu privire la specificul domeniului Resurselor Umane, precum: adeverinţe, rapoarte, situaţi actualizate;
- Acordă suport şi consultanţă de specialitate colegilor, în diverse situaţii;
- Absolvent de studii superioare, domeniile: psihologie, sociologie, comunicare - pot constitui avantaj;
- Experienţă în activitatea de recrutare şi selecţie de personal de cel puţin 3 ani (recrutarea şi selecţia unor poziţii din domenii de activitate diverse);
- Folosirea a cât mai multor canale pentru recrutare – atât din mediul online, cât şi din mediul offline;
- Cunoştinţe temeinice de legislaţia muncii, salarizare şi administrare de personal;
- Abilităţi de comunicare şi relaţionare foarte bine dezvoltate;
- Atitudine empatică, proactivă, cu un spirit de iniţiativă foarte bine dezvoltat;
- Coerenţă şi claritate în exprimarea idelor, atât în scris, cât şi verbal;
- Abilitatea de gestionare a diverselor situaţii întâlnite în activitatea specifică domeniului;
- Pachet salarial motivant, tichete de masă;
- Pachet de sănătate privat la una dintre clinicile de prestigiu din ţară;
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist şi stabil;
- Oportunităţi de dezvoltare profesională prin participarea la diverse activităţi de învăţare.
Bună ziua,
Suntem Blitz Imobiliare, compania imobiliara cu cea mai mare ascensiune în ultimii ani de pe piaţa de profil din Cluj-Napoca. Dinamica sectorului în care activăm ne-a obligat să fim proactivi şi multidimensionali, drept urmare am fost mereu înaintea trendului şi suntem convinşi că vom perpetua acest lucru şi în viitor.
Promovăm principiile unei pieţe imobiliare ideale, bazată pe norme de conduită şi înaltă ţinută morală, profesionalism şi etică în afaceri.
Ce vă oferim?
Servicii specifice domeniului imobiliar: intermediere, reprezentare, promovare şi negociere.
Servicii complementare: asistenţă juridică şi financiar-bancară.
Servicii suplimentare: informare şi evaluare.
Respectul faţă de muncă şi faţă de partenerii noştri, devotamentul şi seriozitatea ne-au propulsat rapid în topul agenţiilor imobiliare din Ardeal.
Secretul nostru?
Suntem uniţi, suntem o echipă în adevăratul sens al cuvântului şi împartăşim aceleaşi valori profesionale şi personale.
Împreună suntem Blitz Imobiliare!
Credem în relaţii de câştig-câştig!