07-10-2014 | EXPIRA LA 06-11-2014
Job expirat
• Receptioneaza si inregistreaza toate problemele semnalate de clientii B2B in legatura cu functionarea serviciilor de Internet/Date/Telefonie
• Urmareste rezolvarea problemelor delegate si inregistreaza solutionarea acestora
• Respecta Regulamentul de ordine interioara, regulamentul intern din cadrul Call Center-ului si Codul de conduita
• Isi desfasoara activitatea dezvoltand un nivel de performanta ridicat
• Propune solutii pentru cresterea productivitatii si eficientizarea activitatii
• Participa la discutiile de grup ce au ca subiect performanta individuala si isi insuseste obiectivele stabilite pentru perioada urmatoare
• Minim studii medii, de preferinta in domeniul tehnic
• Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat
• O evidenta a inclinatiilor tehnice detinute.
• Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office.
• Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice de retea, Internet, telefonie, televiziune digitala, sisteme de provizionare
• Reprezinta un avantaj demonstrarea de catre candidat a experientei in cadrul departementelor de relatii cu clienti : Call Center, Customer Service Center, Help Desk etc.
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.