Job expirat
- Supervizarea agentilor call-center;
- Evaluarea periodica a acestora;
- Oferirea de training, coaching si suport persoanelor aflate in subordine;
- Gestionarea in mod activ a performantei echipei;
- Identificarea si implementarea solutiilor ce ajuta la imbunatatirea proceselor si procedurilor;
- Preluarea sarcinilor si responsabilitatilor agentilor call-center in momentele critice;
- Participarea la procesul de recrutare la solicitarea departamentului de Resurse Umane;
- Motivarea angajatilor pentru obtinerea rezultatelor optime si depasirea lor;
- Efectuarea sarcinilor administrative;
- Raportarea managerului de departament.
- Experienta de Team Leader de minim 1 an;
- Experienta in Call Center de minim 2 ani;
- Cunostinte de limba spaniola la nivel avansat;
- Cunostinte de limba engleza la nivel mediu spre avansat;
- Cunostinte de limba portugheza pot constitui un avantaj;
- Cunostinte solide ale suitei Microsoft Office;
- Disponibilitate pentru lucrul in ture (doar ture de zi);
- Persoana pro-activa, orientata catre rezultate si cu spirit organizatoric.
- Pachet salarial atractiv;
- Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala;
- Mediu de lucru tanar si profesionist;
- Posibilitati de avansare pe baza rezultatelor.
UPA Solutions este o companie romaneasca ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională.
Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de 12 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client.
Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro