Trainer Sales

UPC Romania S.A.

07-05-2015 | EXPIRA LA 06-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Este responsabil de identificarea corecta si completa a nevoilor de training in aria de vanzari si comerciala si dezvoltarea de programe de training corespunzatoare nevoilor identificate;l
• Creeaza / actualizeaza materialele de training si work instruction-urile in ariile de vanzari si comerciala, inclusiv materiale dezvoltate prin intermediul aplicatiilor demo;
• Livreaza programe de training de vanzari si comerciale, conform planului anual agreat cu superiorul direct
• Analizeaza nivelul de competenta profesionala a cursantilor, pe parcursul livrarii solutiei de training si acorda feedback in vederea sustinerii planului de dezvoltare a competentelor profesionale la nivelul Departamentului Customer Care.
• Este implicat in activitatea de testare a agentilor din Call Center, prin revizuirea si incarcarea intrebarilor in aplicatie, organizarea sesiunilor de testare, corectarea testelor si realizarea raportului final
• Este implicat, atunci cand este necesar, in activitatea de Audit Call Quality - evaluare apeluri participare in cadrul sedintelor de calibrare apeluri
• Propune actiuni de imbunatatire a activitatii de training, rezultatele atat din evaluarea proprie, din feedback-ul cursantilor si din cel al echipei de management din call center
• Pregateste si ofera rapoarte recurente si ad-hoc referitoare la activitatea desfasurata.


CERINTE

Studii medii finalizate, studiile superioare in curs sau finalizate reprezinta un avantaj;
• Minim 2 ani experienta in activitatea de trainer in aria de vanzari prin telefon (de preferat vanzari Inbound in Call Center)
• Limba engleza-nivel mediu;
• Abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj;
• Orientare catre client;
• Orientare catre atingerea rezultatelor;
• Creativitate;
• Planificare si organizare;
• Foarte bune abilitati de interactiune;
• Foarte bune abilitati de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel in interiorul unei organizatii;
• Integritate si incredere.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.