Job expirat
Activitatea presupune acordarea de asistenta in vederea realizarii sarcinilor de birou, precum:
Raspunsul la telefoane
Gestionarea relatiei cu clientii,
Stabiliri de intalniri,
Administrarea, printarea, arhivarea si managementul documentelor
Incarcarea datelor pe portaluri de specialitate sau modificari ale documentelor, a fotografiilor, pretului, si altele
Administrarea bazei de date cu ajutorul CRM
Pastrarea de evidente a tranzactiilor,
Activitati de protocol si altele...
Cerinte:
Nivel baza de secretariat
Relatii cu publicul
Comunicare profesionala personal si la telefon
Limba engleza (scris/vorbit)
Operare PC, telefon, grafica, arhivare si dactilografiere computerizata
Software utilizat: Google apps, Editoare de Imagini, CRM, flexmls Web, retele de socializare (Facebook, Twitter, Instagram etc)
Beneficii Oferite:
Salariu motivant in concordanta cu munca depusa, Posibilitati de avansare in functie de abilitatile personale, Posibilitate sistem bonusare.