Job expirat
Descrierea jobului:
Responsabilitati:
-ofera suport telefonic clientilor, intr-o maniera placuta, se implica in crearea si pastrarea unei imagini excelente a firmei in fata clientilor;
- promoveaza activitatea firmei – online si offline
- mentine relatia cu colaboratorii
- administreaza recuzita si logistica firmei
- completeaza rapoarte si documente diverse in aplicatiile Microsoft Office si platforma online la solicitarea si conform instructiunilor superiorilor
- pastreaza confidentialitatea privind activitatea, clientii, furnizorii si parteneriatele firmei.
Beneficii:
- atmosfera de lucru placuta
- oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cariera;
- cunostinte avansate pachet Office
- primele 3 luni - 800 lei net
- 3 luni-6 luni - 1000 lei
- peste 6 luni - 1200 lei
Program: 10:00-18:30 (L-D/ L-V/ L-D/L-V) + 1 zi libera/luna la alegere
Firma activeaza pe piata constanteana din 2007, iar astazi ne putem mandri cu clienti fideli si multumiti in toata tara si parteneriate de succes cu companii de renume. Organizator si decorator profesionist in Judetul Constanta pentru: nunta, botez, aniversare, banchet, majorat, petrecere, deschidere de magazin, evenimente corporate.