Job expirat
Beneficii: Salariu fix, lunar+variabil
Mediu de lucru dinamic
Criterii de selectie:
-minim 5 ani pe o pozitie similara
-foarte bun organizator, gospodar, abilitate de a crea coeziune intre oameni
-limba engleza la nivel mediu
-capacitate de analiza si control
-cunostinte de logistica, distributie, , administrativ, financiar
-asigurarea tuturor resurselor necesare astfel incat activitatea filialei pe care o conduce sa se desfasoare in conditii optime
-o foarte buna cunoastere a regiunii (competitie, potential piata)
-coordonarea activitatii tuturor oamenilor aferenti filialei respective
-responsabilitatea atingerii targetului de vanzare al filialei
-responsabilitate asupra intregului proces aferent vanzarii(logistica, vanzare, distributie, HR)
-gestionarea tuturor instrumentelor de plata primite de la clienti
-controlul operatiunii de incasare a creantelor
Bine ai venit! Ai ajuns in universul joburilor inteligente! SMART HR ofera de 14 ani servicii integrate de resurse umane. Esti in cautarea unei provocari sau a unei schimbari? Ai vrea un job in Cluj Napoca sau in alt oras al tarii? Poti sa ne spui despre cariera la care visezi si sa ne trimiti un CV la andra@smart-hr.org sau la recrutare@smart-hr.org pentru a intra in baza de date. Consultantii nostri te asteapta cu mai multe detalii la nr. de tel. +40 758 248 444 / +40 749 055 025 sau te asteptam pe www.smart-hr.org.