Job expirat
- Evidenta contabila pana la nivel de balanta/bilant;
- Verificarea modului de gestionare si arhivare a documentelor operate;
- Colectare completa si in termen a documentelor contabile, in vederea prelucrarii acestora;
- Verificarea si gestionarea depunerii in termen a tuturor raportarilor catre institutiile statului;
- Respectarea politicii societatii cu privire la inregistrarile contabile, raportarile fiscale si raportarile catre management;
- Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, potrivit planurilor de conturi si normelor legale, pe baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale.
- Elaboreaza si implementeaza sistemul de evidenta contabila a firmei.
- Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile.
- Reprezinta societatea alaturi de Director in raporturile cu autoritatile si in special cu Administratia Financiara.
- Intocmeste si verifica balanta, bilantul anual, inventarul societatii.
- Realizeaza contul de rezultate si al balantei.
- Elaboreaza tabloul de disponibilitati.
- Cunostinte solide de contabilitate
- Cunostinte solide de legislatie financiar-contabila
- Proceduri de gestiune
- Cunostinte operare MS Office (Excel, Word foarte bine)