Job expirat
- Planifică şi coordonează echipa de vânzări pentru atingerea obiectivelor primite
- Elaboreaza rapoarte, analize, auditand activitatea curenta si propunand solutii de îmbunătăţire a productivităţii şi eficienţei in vanzari
- Urmăreşte încasările la timp a creanţelor companiei
- Coordoneaza activitatea de monitorizare a concurentei si propune strategii de diferentiere
- Menţine şi dezvoltă relaţiile cu clienţii
- Incurajeaza prin exemplul personal un climat organizational de deschidere, respect reciproc, spirit de echipa
- Motiveaza, dezvolta si evalueaza personalul din echipa sa, in functie de obiectivele stabilite
- Studii superioare
- Experienţă de minim 3 ani în domeniul vanzarilor (prezinta avantaj domeniul farma)
- Cunoştinţe PC (MS Office) - nivel avansat
- Permis de conducere categoria B
- Disponibilitate la deplasări
- Bune abilităţi de coordonare, planificare, organizare, comunicare şi negociere
FARMEXIM a fost fondat in anul 1990, fiind prima firma de import si distributie a medicamentelor infiintata in Romania.
De 20 de ani, FARMEXIM asigura legatura dintre industria farmaceutica internationala si autohtona si consumatorii finali din Romania - farmacii si spitale.