Job expirat
Intocmirea documentelor fiscale aferente livrarilor catre magazine, clienti distributie, clienti independenti;
Intocmirea dispozitiilor de livrare catre magazine pentru produsele ce se livreaza la domiciliul clientilor direct din depozit;
Pastreaza o evidenta separata a documentelor specifice activitatii;
Incaseaza bani si tine evidenta incasarii lor prin completarea registrului de casa si a tuturor documentelor necesare;
Saptamanal trimite in atentia coordanatorului administrare vanzari un raport legat de calitatea serviciului de transport (conform fisa transport).
Preferabil experienta de minim 1 an intr-un post similar
Studii medii - contabilitate
Cunostinte operare calculator
Obiectivitate
Atentie la detalii
Munca in echipa
Comunicare
Integritate
Vrei sa faci parte din echipa Domo?
Suntem o companie cu potential dovedit, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.
In filozofie, DOMO inseamna ca avem un set de valori pe care nu le-am incalcat niciodata - respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea.
Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de angajatori, iar angajatii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor si sa ne prefere pentru oportunitatile reale de cariera, pentru mediul tanar si dinamic in care isi pot desfasura activitatea.
Nu ezita si aplica acum!
Oportunitatile cresc odata cu oamenii!