Inginer retea date si telefonie

UPC Romania

30-07-2012 | EXPIRA LA 29-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Monitorizeaza buna functionare a retelei la nivelul serverelor, al routerelor din nodul de comunicatii si al parametrilor echipamentelor din retea.
Dezvolta aplicatii pentru monitorizarea accesului la Internet si buna functionare a serverelor.
Configureaza / upgradeaza serverele, routerele la nivel de sucursala pentru a asigura un acces optim din partea clientilor la serviciile Internet.
Asigura securitatea retelei la nivel de sucursala in conformitate cu procedurile de securizare stabilite la nivel de centrala
Asigura service in retelele clientilor si se deplaseaza in teren, in cazul in care echipele nu reusesc sa rezolve problemele la fata locului.
Testeaza echipamentele utilizate in instalarea serviciilor date.
Asigura functionalitatea serverelor clientilor conform conditiilor contractuale.
Stabileste o foarte buna colaborare cu ceilalti membri ai echipei pentru crearea unui department puternic in cadrul companiei.
Propune diverse solutii de optimizare a retelei de comunicatii prin cablu in functie de conditiile noi aparute pe teren
Preia zilnic prin intermendiul instrumentelor specifice lucrarile de realizat (instalari si service), in baza contractelor incheiate de Departamentul Comercial si/sau a problemelor inregistrate de serviciul relatii clienti/administratorii suport tehnic
Contacteaza clientii pentru a stabili de comun acord programul de deplasare la sediul acestora in scopul efectuarii lucrarilor de instalare a serviciilor Internet, precum si de stabilire a modalitatii optime de rezolvare a problemelor reclamate, telefonic sau prin deplasare pe teren
Efectueaza activitatile necesare pentru instalarea serviciilor Internet la clientii noi: instalare fibra optica, cablare retea interioara.
Preia de la Magazie materialele necesare instalarii sau service-ului si preda la Depozit toate materialele pe care nu le-a utilizat in deplasarile pe teren
In cazul in care clientul se deplaseaza la sediul firmei pentru rezolvarea problemei, ii asigura imediat suportul necesar astfel incat sa nu ii afecteze programarile facute anterior
Inregistreaza in sistemul on-line de administrare clienti problemele intimpinate si rezolvarea lor
Colaboreaza in activitatea desfasurata cu echipele de instalari/service , administratorii de retea, administratorii suport tehnic.
Preia fisele de test, estimare si instalare intocmite de departamentul comercial sau project manager pentru clienti noi FO si raspunde in termen de 48 ore la cele de test si estimare.
Intocmeste proiectul de instalare FO la locatie/client nou
Verifica stocul de fibra optica, materiale si echipamente necesare instalarii clientilor de fibra, si propune superiorului direct achizitionarea altora noi necesare instalarilor
Comanda executantului care efectueaza cablarile aeriene si intrarile la client, lucrarile noi, supravegheaza si receptioneaza lucrarile executate, comunica gestionarului consumul pentru operarea in gestiune
Intocmeste fisele de sudura optica pentru locatiile noi si pentru locatiile in care nu exista fisele de suduri
Programeaza echipa de regiune pentru efectuarea sudurilor, cu responsabilul regional
Actualizeaza, dupa caz, saptamanal sau dupa un set de lucrari, harta retelei de FO , si o transmite electronic si managerului regional operatiuni retea date.
Inspecteaza periodic reteaua FO si ia masurile necesare intretinerii in conditii optime a acesteia.


CERINTE

Studii superioare in domeniul tehnic

Minim 1 an experienta profesionala in industria comunicatiilor.

Cunostinte foarte bune legate de industria de comunicatii prin cablu.
Cunostinte foarte bune de planificare, design si constructie retele date/telefonie.
Foarte buna cunoastere a echipamentelor tehnice si a paramentrilor optimi de functionare a retelei.
Cunostinte de limba engleza la nivel avansat.
Abilitati foarte bune de lucru cu calculatorul.
Cunostinte retele TCP/IP.
Cunostinte Windows95/98/2000/ NT, Linux, Cisco
Cunostinte de baza hardware.
Abilitati bune de comunicare
Posesor carnet de conducere auto categoria B, fara incidente


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)