Job expirat
Pentru a face parte din echipa TRITON este important să:
- îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
- fii TU.
Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:
- Determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate, colaborând cu departamentele interne și cu furnizorii;
- Efectuarea și analizarea comenzilor de mărfuri;
- Solicitarea și analizarea ofertelor de preț și propunerea soluțiilor privind achizițiile;
- Negocierea condițiilor comerciale cu furnizorii (prețurile și termenele de livrare);
- Ținerea evidenței confirmărilor de comandă și a livrărilor acestora de către furnizori până la intrarea mărfurilor în depozitul companiei;
- Urmărirea respectării prevederilor privind calitatea, cantitatea, termenele și valoarea produselor livrate.
- Înregistrarea mărfurilor achiziționate în gestiunea internă.
Iar împreună cu echipa vei participa la îmbunătățirea proceselor, prin propunerea unor noi proceduri sau modificarea celor existente.
Ești de-al nostru dacă:
- deții cunoştinţe operare PC (Ms Office);
- ai abilități tehnice (cu sau fără studii de specialitate);
- cunoști limba engleză;
- ești o persoană responsabilă, atentă la detalii și cu simțul umorului;
- unul dintre atuurile tale este comunicarea interpersonală.
La TRITON te așteaptă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.
Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa).
Oferim:
- libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;
- răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.
Asteptam CV-ul tau la adresa: ru@triton.com.ro
Prezenta activ pe piata sculelor inca din 1995, firma TRITON SRL se straduieste permanent să urce in topul furnizorilor de profil din tara.
Poziţia fruntasa detinuta la ora actuala se datoreaza seriozitatii si competentei echipei de vanzari, relatiilor de buna colaborare cu clientii, sprijinului constant al furnizorilor si nu in ultimul rand diversitatii ofertei. Activitatea firmei imbina toate elementele necesare satisfacerii nevoilor clientilor: consultanta, vanzare, service garantie si post-garantie, inchirieri.
Ne straduim sa imbinam armonios calitatea de top a produselor cu servicii pe masura, clientii nostri beneficiind de consultanta de specialitate, servicii optime de transport, livrare si punere in functiune, service in garantie si post-garantie la cel mai inalt standard. Calitatea serviciilor oferite este confirmata si de certificarea SR EN ISO 9001:2001 obtinuta in anul 2007.
Existam datorita clientilor nostri si prin urmare nu suntem niciodata prea ocupati pentru a le inţelege si satisface cerintele; ne respectam intotdeauna promisiunile si tot ceea ce facem sta sub semnul calitatii, consecventei, dinamismului, deschiderii fata de noutati, grijii fata de colaboratori. Ne straduim să ne dezvoltam si sa ne perfectionam continutul pentru a putea oferi produsele si serviciile solicitate, la un nivel calitativ superior.
Pentru ca numai un produs si servicii de calitate pot duce la obtinerea unor rezultate de calitate...