Job expirat
• Rezolvarea incidentelor de tip blocaj hârtie;
• Înţelegerea şi utilizarea codurilor uzuale de defecte, fie prin remedierea lor, fie prin escaladarea lor, conform procedurilor de lucru;
• Asigurarea stării de funcţionare a echipamentelor din flota administrată din punct de vedere:
- Tehnic prin mentenanţă proactivă, inclusiv testarea calităţii imprimării;
- A dotării cu hârtie (unde este cazul) şi consumabile prin primirea, distribuţia şi alimentarea cu hârtie şi consumabile, gestionarea stocului fizic de hârtie şi consumabile, la nivelul fiecărei locaţii/fiecărui client, prin menţinerea legăturii cu operatorii din centrul de suport;
- A imaginii Xerox prin etichetare şi branding, şi prin asigurarea curăţeniei echipamentelor (si in interior) şi a spaţiilor din jurul echipamentelor prin vizite periodice, conform nivelului de servicii agreat cu fiecare client în parte;
• Menţinerea flotei de backup alocată în stare de funcţionare;
• Utilizare Centerware sau XDM pentru colectarea datelor referitoare la funcţionarea echipamentelor;
• Preluarea sesizărilor de la operatorul din centrul de suport sau de la client şi rezolvarea acestora conform procedurilor de lucru;
• Cunoaşterea parametrilor de performanţă din contractele alocate, în vederea atingerii acestora (timp de răspuns, timp de reparaţie);
• Administrarea relatiei cu CSO, Logistica, SC Logistics SRL
• Citirea lunară a contoarelor echipamentelor din flota administrată;
• Pregătirea din punct de vedere tehnic a locaţiei clientului pentru instalări, adică: existenţa accesului la reţeaua electrică a clientului şi la reţeaua locală de internet;
• Instalarea/dezinstalarea echipamentelor şi asigurarea pregătirii lor pentru transport, conform normelor Xerox;
• Participarea efectivă la instalări/ dezinstalări, alături de inginerii de service;
• Instalarea/ reinstalarea echipamentelor în reţea;
• Informarea în timp real a operatorului din centrul de suport şi a consultantului de client privind mutările/relocările de echipamente, conform procedurilor de lucru;
• Descărcarea de pe site-urile recomandate de Xerox sau de pe suporturile magnetice primite de la Xerox a driverelor necesare funcţionării echipamentelor multifuncţionale sau imprimantelor ce fac obiectul contractului, precum şi instalarea acestora pe staţiile de lucru ale clientului;
• Participarea efectivă la training-ul utilizatorilor echipamentelor Xerox, alături de trainer-ul XOS, sau realizarea propriu-zisă a training-ului, după o consultare prealabilă cu trainer-ul;
• Cunoaşterea tipurilor echipamentelor din parcul alocat;
• Capacitatea de a utiliza funcţiile echipamentelor din parc;
• Cunoaşterea codurilor de erori uzuale;
• Cunoaşterea procedurilor de detectare a defecţiunilor tehnice;
• Cunoaşterea şi utilizarea echipamentelor non-Xerox;
• Cunoaşterea proceselor de lucru în serviciile pentru medii de birou;
• Atingerea obiectivelor de business (PEP);
• Cunoaşterea şi respectarea politicilor si procedurilor interne Xerox.
• Aptitudini de comunicare;
• Atenţie la detalii;
• Spirit de echipă;
• Cunoştinte medii de utilizare a Excel si Word;
• Capacitatea de a utilize aplicatii web based;
• Capacitatea de a descarca si incarca fisiere pe internet;
• Cunostinte de baza depanare defecte;
• Abilitatea de a citi correct contoare;
• Cunostinte schimbarea consumabile;
• Abilitati de instalare drivere si softuri utilizate (ex.: scan);
• Cunostinte de retelistica de baza,