Job expirat
Consultanta cu privire la programele de finantare nerambursabile, realizarea si completarea documentatiilor specifice obtinerii finantarilor nerambursabile, consultanta in implementarea si managementul proiectelor.
Atributii si responsabilitati:
- Analiza programelor lansate si identificarea solutiilor de finantare impreuna cu potentialii beneficiari;
- Evaluarea eligibilitatii beneficiarilor si a proiectelor;
- Elaborarea documentatiilor care compun dosarul cererii de finantare: planul de afacere, studiul de marketing, formularul cererii de finantare, anexe, declaratii etc;
- Verificarea conformitatii documentelor transmise de catre beneficiari si consilierea acestora la obtinerea/realizarea/semnarea documentelor;
- Intocmirea si realizarea corespondentei cu clientii si institutiile finantatoare;
- Consilierea beneficiarului in relatia cu institutia finantatoare;
- Intocmirea documentatiilor specifice implementarii proiectelor: dosare de achizitie, dosare de plata, rapoarte, notificari, acte aditionale etc;
- Organizarea procedurilor de achizitii si consilierea beneficiarilor in realizarea acestora;
- Monitorizarea activitatilor in vederea implementarii proiectelor conform graficelor;
- Gestionarea relatiilor cu clientii si cu institutiile finantatoare;
- Responsabil de proiect: participa la intalniri in cadrul si inafara companiei, deplasari la locatia investitiei, monitorizarea proiectelor proprii, time management.
- Identifica solutii pentru proiect, consiliaza beneficiarul, raspunde la solicitarile suplimentare;
- Abilitati de bune exprimare in scris si abilitati de folosire a computerului (excell, word, e-mail).
-Experienta in domeniul consultantei fondurilor nerambursabile;
-Studii superioare economice;
-Cunostinte de operare PC - MS Office (Word si Excel);
-Bune cunostinte de limba: romana si engleza
Carnet de conducere categoria B - constituie un avantaj.
Abilitati si aptitudini necesare:
-Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita;
-Seriozitate, orientarea spre rezultate si dorinta de perfectionare in domeniul consultantei in management;
-Abilitati de comunicare si organizare;
-Spirit de echipa, deschidere spre schimbare.
Lucrul intr-o echipa dinamica;
Lucrul intr-un mediu competitiv;
Pachetul motivational va fi negociat la interviu.
Activitati de consultanta pentru afaceri si management