Job expirat
Atributii:
• Coordonarea si monitorizarea activitatii echipei de lucru din subordine;
• Executarea la timp a lucrarilor incredintate;
• Introducerea in lucru a materialelor primite, conform documentatiei de executie;
• Urmarirea riguroasa a proiectului si cerintelor de calitate, precum si verificarea respectarii executiei;
• Respectarea legislatiei privind protectia muncii, precum si a normelor interne;
• Intocmirea necesarului de materiale pentru aprovizionat;
• Raportarea periodica a stadiului lucrarii catre managerul de proiect;
• Permis de conducere categoria B.
Cerinte:
• Studii medii/ superioare, de specialitate in domeniul tehnic
• Experienta de minimum 3 ani pe un post similar;
• Experienta in coordonarea de lucrari de specialitate
• Experienta in gestionarea de bugete si echipe de lucru.
Beneficii:
• Pachet salarial motivant;
• Bonusuri pentru performanta;
• Beneficii non-financiare: certificari, training, etc.;
• Atmosfera benefica dezvoltarii profesionale si personale.
Adrem Invest este o companie romaneasca specializata in servicii si solutii de inginerie.
Experienta, dedicarea si profesionalismul celor peste 750 de angajati ai companiei se reflecta in solutiile inovatoare pe care Adrem Invest le ofera, de peste 20 de ani, clientilor din domeniile energetic si industrial.