Job expirat
Conducerea, organizarea, coordonarea si controlul activitatilor si angajatilor magazinului
Implementarea si realizarea planului de vanzari si a rulajelor de stoc
Organizarea si coordonarea inventarelor partiale si anuale
Motivarea si dezvoltarea profesionala a angajatilor
- capacitate de conducere, planificare, organizare, coordonare si control
- abilitati de comunicare, relationare si motivare
- experienta in conducerea unei echipe
- experienta in vanzari, comert sau servicii
- experienta in domeniile: materiale de constructii si amenajari interioare, bricolaj, sanitare, gradina, mobilier, electrice
- bune cunostinte operare PC (MS Office)
Oportunitatea dezvoltarii unei cariere de succes si un pachet salarial motivant corelat cu performantele
INTERHOME vine in orasul tau !
Vino alaturi de o echipa profesionista, in plina expansiune! Interhome a intrat pe piata materialelor de constructii din Romania in 2005 cand au fost deschise magazinele din Ploiesti si Timisoara.
Strategia Interhome Romania prevede dezvoltarea unui lant de magazine de suprafata medie, specializate in materiale de constructii, amenajari interioare si exterioare, bricolaj, la nivelul ultimelor standarde europene.
Compania INTERHOME este o organizatie puternica, performanta, dinamica, respectata si apreciata de clienti, furnizori si angajati !
Vino si tu alaturi de echipa INTERHOME ! Facem casa buna!