Job expirat
Responsabilitati:
-aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile publice;
- elaboreaza strategia de achizitii publice;
- aplica principii in elaborarea cerintelor de selectie si elaborare a caietului de sarcini;
- intocmeste dosarul de licitatie publica;
- deruleaza procedurile specifice de achizitie publica;
- gestioneaza contestatiile formulate in procedura de atribuire a contractului;
- evalueaza ofertele depuse;
- atribuie contractul de achizitie publica;
-minim 1 an experienta in domeniul achizitiilor;
-minim 1 an experienta in domeniul scrierii si/sau implementarii proiectelor cu finantare nerambursabila;
-abilitati de comunicare, relationare si seriozitate;
-capacitatea de a lucra organizat si de a respecta cu rigurozitate termenele limita si de a lucra in echipa;
-persoana dinamica si motivata, cu dorinta de a invata lucruri noi si disponibilitate pentru program prelungit;
- sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu;
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea unor sarcini conform fisei postului;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
Firma care ofera consultanta in domeniul financiar si al fondurilor europene cu un portofoliu mare de clienti.