Job expirat
Descrierea jobului
Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:
- coordonarea activității din service, repartizând comenzile de lucru în cadrul echipei;
- atunci când situația o cere, participarea la finalizarea comenzilor;
- acordarea asistenței tehnice clienților și utilizatorilor care solicită acest lucru;
- îndrumarea echipei astfel încât activitatea să fie axată pe îndeplinirea planului de vânzări.
Iar împreună cu echipa vei participa la îmbunătățirea proceselor, prin propunerea unor noi proceduri sau modificarea celor existente.
Ești de-al nostru dacă:
- ești o persoană responsabilă, atentă la detalii și cu simțul umorului;
- ai urmat cursurile unei instituții cu profil tehnic;
- ai abilități de structurare a muncii;
- știi care este diferența între manager și leader.
Experiența în departamentul service/reparații constituie un avantaj.
Pentru a face parte din echipa TRITON este important să:
- îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
- fii TU.
Oferim:
- libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;
- răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.
Asteptam CV-ul tau la adresa: ru@triton.com.ro
La TRITON te așteaptă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.
Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa).
Prezenta activ pe piata sculelor inca din 1995, firma TRITON SRL se straduieste permanent să urce in topul furnizorilor de profil din tara.
Poziţia fruntasa detinuta la ora actuala se datoreaza seriozitatii si competentei echipei de vanzari, relatiilor de buna colaborare cu clientii, sprijinului constant al furnizorilor si nu in ultimul rand diversitatii ofertei. Activitatea firmei imbina toate elementele necesare satisfacerii nevoilor clientilor: consultanta, vanzare, service garantie si post-garantie, inchirieri.
Ne straduim sa imbinam armonios calitatea de top a produselor cu servicii pe masura, clientii nostri beneficiind de consultanta de specialitate, servicii optime de transport, livrare si punere in functiune, service in garantie si post-garantie la cel mai inalt standard. Calitatea serviciilor oferite este confirmata si de certificarea SR EN ISO 9001:2001 obtinuta in anul 2007.
Existam datorita clientilor nostri si prin urmare nu suntem niciodata prea ocupati pentru a le inţelege si satisface cerintele; ne respectam intotdeauna promisiunile si tot ceea ce facem sta sub semnul calitatii, consecventei, dinamismului, deschiderii fata de noutati, grijii fata de colaboratori. Ne straduim să ne dezvoltam si sa ne perfectionam continutul pentru a putea oferi produsele si serviciile solicitate, la un nivel calitativ superior.
Pentru ca numai un produs si servicii de calitate pot duce la obtinerea unor rezultate de calitate...