Job expirat
Activitatea se desfasoara la sediul social din Pielesti;
Planifica livrarea comenzilor catre clientii din Italia, pe baza centralizatorului de livrari;
Programeaza pe ore, cu o zi inainte, toate livrarile ce vor fi efectuate in ziua urmatoare in Italia si anunta clientii telefonic si prin email de ora stabilita pentru livrare;
La sfarsitul fiecarei zile, transmite catre Birou Export programarea livrarilor pentru toti clientii din Italia la care se va efectua livrarea in ziua urmatoare ;
Gestioneaza utilizarea si transportul stelajelor folosite la livrarea comenzilor din Italia;
Zilnic preia, centralizeaza si transmite Biroului Export situatia problemelor intampinate la livrarilor comenzilor clientilor din Italia.
absolvent studii superioare;
cunoasterea limbii italiene, scris si vorbit;
abilitati de organizare, coordonare si planificare.
pachet salarial motivant;
telefon de serviciu;
un mediu de lucru dinamic.
Compania Casa Noastra, cu sediul in Craiova, este lider in Romania in productia si distributia de ferestre si usi din PVC cu sticla termoizolanta.
Compania deruleaza in prezent un plan de investitii (sedii de productie, administrative, logistica si distributie) de peste 20 milioane de Euro, cea mai mare investitie din Romania in acest domeniu de activitate.
Reteaua de distributie este compusa din peste 70 de showroom-uri, repartizate majoritar in jumatatea de sud a tarii si are o dezvoltare deosebit de dinamica.
Compania Casa Noastra este formata din oameni tineri, bine pregatiti, inovatori, comunicativi si pasionati de ceea ce fac.
Daca ai acest profil, vino sa te alaturi echipei noastre!
www.casanoastra.ro