Job expirat
Responsabilitati:
Coordoneaza si supervizeaza permanent intreaga activitate a depozitului ( receptie, manipulare, depozitare, stocare, aranjare marfa in depozit, picking, ambalare, livrari, inventariere etc.).
Planifica si organizeaza modul de repartizare a sarcinilor si termenele de executie pentru echipa de subordonati, in asa fel incat sa se asigure de indeplinirea obiectivelor fixate.
Mentine relatia cu furnizorii si colaboreaza cu acestia in vederea rezolvarii eventualelor probleme aparute.
Organizeaza si asigura ordinea si siguranta marfurilor si a bunurilor tehnico-materiale aflate in spatiile de depozitare.
Raspunde de realizarea manipularii, depozitarii si pastrarii marfurilor in conformitate cu prevederile instructiunilor producatorilor si cu procedurile si normele interne de lucru.
Coordoneaza si verifica livrarile de marfa.
Planifica si coordoneaza activitatea de stabilire a rutelor de transport zilnice si programul firmelor de curierat.
Coordoneaza si controleaza activitatea de inventariere a marfurilor.
Conlucreaza cu departamentele comercial, achizitii, it, contabilitate cu privire la managementul de stoc, logistica, automatizari, operatiuni si proceduri de lucru.
Asigura implementarea politicilor si procedurilor de lucru pe tot fluxul operational.
Asigura functionarea bazei tehnico-materiale a depozitului ( reparatii, intretinere, investitii, echipamente si utilitati).
Proiecteaza, analizeaza si optimizeaza operatiunile logistice, procedurile de lucru si costurile la nivel de depozit.
Propune solutii de imbunatatiri a activitatii depozitului si reguli de buna practica in depozit.
Cerinte:
Studii medii sau superioare.
Obligatoriu experienta de minim 3 ani pe un post similar cu referinte.
Cunostinte tehnice solide si abilitati practice de management necesare operarii depozitelor pentru companii din retail sau distributie.
Atitudine proactiva si gandire strategica.
Foarte bune abilitati manageriale, de comunicare, negociere, organizare, planificare si control, orientare catre rezultate.
Cunostinte de gestiunea marfuriResponsabilitati:
Coordoneaza si supervizeaza permanent intreaga activitate a depozitului ( receptie, manipulare, depozitare, stocare, aranjare marfa in depozit, picking, ambalare, livrari, inventariere etc.).
Planifica si organizeaza modul de repartizare a sarcinilor si termenele de executie pentru echipa de subordonati, in asa fel incat sa se asigure de indeplinirea obiectivelor fixate.
Mentine relatia cu furnizorii si colaboreaza cu acestia in vederea rezolvarii eventualelor probleme aparute.
Organizeaza si asigura ordinea si siguranta marfurilor si a bunurilor tehnico-materiale aflate in spatiile de depozitare.
Raspunde de realizarea manipularii, depozitarii si pastrarii marfurilor in conformitate cu prevederile instructiunilor producatorilor si cu procedurile si normele interne de lucru.
Coordoneaza si verifica livrarile de marfa.
Planifica si coordoneaza activitatea de stabilire a rutelor de transport zilnice si programul firmelor de curierat.
Coordoneaza si controleaza activitatea de inventariere a marfurilor.
Conlucreaza cu departamentele comercial, achizitii, it, contabilitate cu privire la managementul de stoc, logistica, automatizari, operatiuni si proceduri de lucru.
Asigura implementarea politicilor si procedurilor de lucru pe tot fluxul operational.
Asigura functionarea bazei tehnico-materiale a depozitului ( reparatii, intretinere, investitii, echipamente si utilitati).
Proiecteaza, analizeaza si optimizeaza operatiunile logistice, procedurile de lucru si costurile la nivel de depozit.
Propune solutii de imbunatatiri a activitatii depozitului si reguli de buna practica in depozit.
Permis conducere categoria B , cu experienta.
Cerinte:
Studii medii sau superioare.
Obligatoriu experienta de minim 3 ani pe un post similar.
Cunostinte tehnice solide si abilitati practice de management necesare operarii depozitelor pentru companii din retail sau distributie.
Atitudine proactiva si gandire strategica.
Foarte bune abilitati manageriale, de comunicare, negociere, organizare, planificare si control, orientare catre rezultate.
Cunostinte de contabilitate primara.
Cunostinte de limba engleza - minim nivel mediu.
Foarte bune cunostinte operare PC: MS Office - Excel la nivel avansat, sisteme ERP)..
Cunostinte de limba engleza - minim nivel mediu.
Foarte bune cunostinte operare PC: MS Office - Excel la nivel avansat, sisteme ERP).