23-06-2016 | EXPIRA LA 23-07-2016
Job expirat
SCOP: Dezvoltă şi implementează strategii de vânzări adecvate, cu scopul de a menţine şi extinde portofoliul de clienţi şi de a îmbunătăţi procesul de vânzare; coordonează echipa de vânzări în direcţia realizării obiectivelor Diviziei Vanzari Corporate Romania.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Dezvolta, evalueaza si implementează după aprobare strategiile de vanzari sub-regionale şi recomandă planuri de acţiune adecvate, în conformitate cu planul de afaceri şi obiectivele de vânzări cu scopul de a contribui la îndeplinirea strategiei de vânzări a companiei pentru toate canalele directe de servicii integrate;
•Este responsabil de administrarea activităţilor de vânzări din cadrul sub-regiunii, cu scopul de a sprijini dezvoltarea portofoliului de clienţi, realizarea obiectivelor de loializare şi maximizarea acoperirii pieţei.
•Reprezintă compania în toate problemele comerciale existente la nivel sub-regional şi menţine un nivel ridicat de contact cu clienţii, agenţiile şi autorităţile guvernamentale locale şi comunitatea de afaceri în general, în vederea dezvoltării şi îmbunătăţirii relaţiilor de afaceri;
•Participa la elaborarea şi/sau revizurea de politici şi proceduri pentru toate funcţiunile implicate în vânzările de servicii către segmentul corporate, pentru a asigura integrarea şi buna funcţionare a acestora cu scopul de a furniza servicii integrate fix-mobil de calitate;
•Analizează activitatea, rapoartele de vânzări şi alte date pentru a măsura productivitatea şi nivelul de îndeplinire al obiectivelor departamentului, identifica zonele care necesită programe de îmbunătăţire şi dezvoltare sau reducere a costurilor;
•Monitorizeaza cantitativ si calitativ realizarea obiectivelor de vanzari stabilite pentru echipasa;
•Este responsabil cu imbunatatirea abilitatilor de vanzare ale subalternilor;
•Furnizeaza periodic rapoarte cu rezultatele intregii activitati de vanzari cat si rpoarte la cerere;
•Asigură cooperarea cu alte entităţi din cadrul companiei în soluţionarea problemelor care implică participare comună.
•Studii superioare (licenţa) de preferat în unul dintre domeniile: tehnic (electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică) sau economic/ financiar/juridic;
•Studiile postuniversitarein managementconstituie un avantaj.
Experienţa în muncă:
•Minim 5 ani de experienţă în vânzări business; .
•Experienţă managerială de minim 1 an.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Gandire antreprenoriala si comerciala;
•Excelente abilitati de lucru cu oamenii;
•Foarte bune abilitati de conducere si supervizare;
•Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
•Foarte buna capacitate de convingere si influentare;
•Cunoştinţe temeinice ale produselor şi serviciilor de telecomunicaţii;
•Buna cunoastere a tehnicilor de vânzare;
•Orientare catre rezultate;
•Orientare catre clienti;
•Proactivitate, adaptabilitate;
•Foarte bune abilităţi de comunicare;
•Foarte bune abilitati de negociere;
•Cunoştinţe de limba engleză- nivel avansat;
•Bune cunoştinţe de operare PC;
•Disponibilitate de a călători;
•Permis de conducere categoria B (fără incidente).
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.