Job expirat
• organizarea locala a activitatii de aprovizionare, depozitare, transport si livrare a produselor;
• asigura respectarea normelor legale si a procedurilor interne aplicabile depozitului logistic;
• supervizarea persoanelor din subordine, stabilirea sarcinilor si a obiectivelor;
• organizarea spatiilor de depozitare in cadrul depozitelor;
• verificarea documentelor asociate intrarii-iesirii produselor din depozit;
• eficientizarea proceselor de receptie si livrare.
• studii superioare;
• experienta minim 3 ani in domeniul logistica - transport;
• cunostinte operare PC;
• cunoasterea programului SAP reprezinta un avantaj;
• persoana activa, orientata catre atingerera rezultatelor;
• foarte bune ablitati de coordonare si motivare a echipei;
• bune abilitati de comunicare si lucru in echipa.
• permis conducere categoria B.
• Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive;
• Pachet salarial motivant in functie de performantele obtinute in indeplinirea obiectivelor.
Oricare ar fi ambianta care iti place … Ambient este un loc pentru tine. Aici iti gasesti oportunitatile profesionale in lumea constructorilor si amenajarilor interioare. La Ambient ne plac oamenii! Sa muncim cu ei …si sa muncim pentru ei. Initiativele tale fac parte din forta care conduce acest grup, asta pentru ca stii sa muncesti din greu si sa perseverezi! Succesul depinde de Tine !!! Vino sa-ti construiesti cariera cu noi! ….Vrem sa te vedem crescand !! Echipa Ambient te asteapta!!!